Re: HP 4150 - problem

Autor: niebieski <tylko_at_newsy.pl>
Data: Sun 10 Jun 2007 - 14:17:14 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Jak się uszkodził?

Nie wiem dokładnie jak to było - w każdym razie miał spalony układ scalony
(tranzystor?) na płycie głównej, w pobliżu gniazda zasilającego.
Prawdopodobnie ktoś przesadził z zasilaniem. Kupiłem na Allegro sprawną
ponoć płytę główną.

> A skąd wiesz, że te elementy też nie są uszkodzone?

Tego nie wiem, a nie mam jak sprawdzić. Mam drugi procesor z innego laptopa,
który jest na 100% sprawny.

> Nie, płyta notebooka nie wydaje często żadnych dźwięków
> sama z siebie.

O to mi chodziło. Już myślałem, że płyta jest uszkodzona.

--
niebieski