Re: Pamięć RAM 532 a 667 Mhz

Autor: owp <owp1_at_gazeta.pl>
Data: Sun 10 Jun 2007 - 14:00:10 MET DST

> Niewykluczone że wogóle nie byłoby przyspieszenia, a wręcz spadek. W
> trybie 667 chodziłaby na gorszych timingach (5-5-5 vs 4-4-4 dla 533), i
> wolniejsze timingi zeżarłyby cały ewentualny wzrost wydajności z
> przyspieszenia Mem Clocka
Dzięki za odpowiedzi.
Zostawię to. Mam inne problemy :) Po paru dniach bawienia się Vistą komputer
uruchamia się ok 15 minut, twardy dysk przez następne 30 minut chodzi coś
mieszając, nie wiem co (nic nie uruchamiam), procesor jest zajęty 10-30% ale
w menedżer pokazuje, że poszczególne procesy zabierają 1-2%, co się z resztą
dzieje, nie wiem. Punkty przywracania systemu (chyba z 15) zajmują ileś tam
GB, natomiast gdy chciałem użyć to żaden nie działa... Super jest ten nowy
system, programy też działają różnie, word z office xp uruchamia się 15sek
(nawet na początku, jak jeszcze system działał szybko). Podświetlany
touchpad wysiadł. Jak po reinstalacji systemu nie zadziała, będę musiał iść
do sklepu, jeśli nie zgodzą się oddać kasy lub wymienić to pewnie czeka mnie
parę tygodni czekania. Dobrze, że stara Toshiba jako tako się jeszcze
trzyma...
Mam nadzieję, że mime dobrze ustawiłem - link podany przez Radosława nie
działał.

Pzdr.
owp