Re: Problem z modemem w notebook'u ICom

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Sun 10 Jun 2007 - 03:55:09 MET DST

On 8 Cze, 14:56, OMSON <o...@o2.pl> wrote:
> Pojawia sie nastepujacy problem:http://img182.imageshack.us/img182/939/modemvy4.jpg
> reinstalacja sterownika (oryginalny z plyty) niczego nie wnosi (wyglada
> na problem z urzadzeniem). Jakies rady??
>
> Pzdr, OMSON
> --
> Pesymista widzi ciemny tunel.
> Optymista widzi światełko w tunelu.
> Realista widzi światło nadjeżdżającego pociągu.
> Maszynista widzi trzech kretynów na torach.

Po mojemu to obrazek mówi, że sterownik sie nie zainstalował.
Teoretycznie XP ma sterownik uniwersalny pasujący do wszystkich
modemów. Twój modem wymaga zapewne setupu, który "wprowadzi" sterownik
i setup tego (z winy systemu) nie robi. Zwykle pomaga po zakończeniu
działania setupu (bez restartu) dodatkowa instalacja ręczna (właśnie z
tego "okienka") przez wskazanie położenia odpowiedniego pliku *.inf.
Co nie zawsze jest możliwe...