Re: osobna partycja na SWAP - warto?

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Sat 09 Jun 2007 - 16:40:07 MET DST

SebOLO napisał(a):

> To nie prawda. Najwięcej zyskuje sie kiedy SWAP znajduje się na osobnym
> DYSKU twardym. Tylko i wyłącznie wtedy faktycznie to coś daje.

Postawienie swapa na partycji pierwszej coś jednak daje, choć nie tak
dużo jak postawienie go na odzielnym fizycznym dysku. Miałem tak w
systemie przez jakiś czas ( swap na odzielnej partycji na początku
dysku) i minimalnie było lepiej. Gra warta świeczki tylko wtedy, gdy
stawiamy system od nowa, bo przenoszenie tego później to proszenie się o
kłopoty. Inaczej naprawdę nie warto się z tym pieprzyć;) A ja zamiast
inwestować w drugi dysk zainwestowałbym w więcej RAM'u

Tomaszek