Re: Dziwne zachowanie dysku

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Sat 09 Jun 2007 - 16:35:20 MET DST

Są już od dłuższego czasu Feel III. Info u producenta www.modecom.pl

> Sprzedawca często nawet o Codegenie tak powie, jak nic
> innego nie ma na stanie. Uczciwość w handlu? Wolne żarty.

[NTG] W innych branżach jest nielepiej

> Ja bym nie miał takiej nadziei... Wiem o zbyt wielu
> "zgonach" zasilaczy Modecom Feel.

Nieważne "czy padnie", tylko "jak padnie ?" :) Tzn. ile sprzetu zabierze ze
sobą w zaświaty.
BTW używałem 2,5 roku tego zwykłego Feel'a non-Modecom
(http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/zasilacze2003_2/Feel_300.html)
iżadnych problemów nie miałem. Po wymianie na Huntkey'a żadnych zmian na
lepsze (poza cichszą pracą zasiłki) nie zauważyłem.