HP 4150 - problem

Autor: niebieski <tylko_at_newsy.pl>
Data: Sat 09 Jun 2007 - 15:59:56 MET DST

Witam.
Mam uszkodzonego laptopa HP 4150. Kupiłem do niego sprawną płytę główną, ale
nie udało i się jej uruchomić. Włożyłem procesor, pamięć, kartę graficzną i
nic - diody nie zapalają się, dźwiękiem też niczego nie sygnalizuje. Po
podłączeniu samej płyty, wiatrak chłodzący procesor włącza się na ok. 3
sekundy i milknie. Nie wiem jak powinna zachowywać się płyta po
uruchomieniu. Czy brak reakcji oznacza, że jest uszkodzona? Płyta od peceta
daje sygnały dźwiękowe. Czy w laptopie jest analogicznie?

--
niebieski