Re: NF-7 i problem z USB

Autor: <galu.usenet_at_gmail.com>
Data: Sat 09 Jun 2007 - 11:33:12 MET DST

On 6 Cze, 15:44, Atlantis <marekw1986NOS...@wp.pl> wrote:
> Znajomy ma problem z tą płytą (chyba od początku...) chociaż ja używam
> jej od dawna i żadnych kłopotów nie doświadczyłem.
> NIe działają mu USB - zasilanie jest, ale komputer nie widzi
> podłączonych urządzeń... Jakieś sugestie?

Proponuję zajrzeć do BIOSu i spróbować zmienić tryb pracy z USB2.0 na
USB1.1.
Też miałem kiedyś problemy z USB na tej płycie pod XP przy włączonej
obsłudze USB2.0 (np. odtwarzacz mp3 albo czytnik kart rozłączały się
po 3 sekundach od podłączenia) ale problem był raczej software'owy -
prawdopodobnie pogryzły się sterowniki od chipsetu i SP2 do XP (w
trybie USB1.1 wszystko działało jak należy, USB2.0 zadziałało dopiero
po reinstalacji systemu).

--
Pozdrawiam,
Michał.