GF -> Quadro

Autor: LJ <lj_at_wodj.di>
Data: Fri 08 Jun 2007 - 22:46:22 MET DST

Witam,
i na wstępie przepraszam za poruszany temat,
ale mam z tym problem.
Otóż, poczytałem trochę o modowaniu GeForca do Quadro
i postanowiłem spróbować na swoim Galaxy 7300.
Chciałbym zobaczyć, jak bardzo ułatwi mi pracę
zainstalowanie sterowników Maxtreme (próbowałem
wersję 8.0.4, wnioskując, że takowe podchodzą
pod Maxa w wersji 8).
Proces modowania identyczny co w wielu przepisach
na sieci, z tym, że ... już po odinstalowaniu sterowników
Nvidii (oryginalnych) i próbie instalowania zmodowanych
nie mam mozliwości zaznaczenia opcji 'pokaż zgodne urządzenia'
czy coś w ten deseń. Mam tylko pełną listę sterowników
w tym również różnych Quadro. Nie wiem w jaki sposób zrobić,
żeby (podobnie jak opisach) został tylko jeden, zgodny.
Po wyborze dowolnego sterownika np. FX 350 lub 550 Quadro,
(oczywiście komunikat o niezgodności się pojawia)
wszystko jest dobrze do momentu zaisnstalowania Maxtrem`a.
Co do przyrostu samej wydajności na samym Quadro można
by dyskutować, tak po zainstalowaniu tego drugiego
efekt jest niestety wsteczny. Wręcz nie da się obrócić
'czystej' sceny.
I tak się zastanawiam, czy wina leży po stronie modowanych
sterwników Nividii 91.4 coś tam, wersji Maxtreme, czy
samego 7300.
Dzięki za pomoc. Gratuluje wytrwałości w czytaniu.

(konfiguracja Intel 4300, 1GB dual 800Mhz,
Galaxy 7300 GT Zalman, Asus P5B).