Re: EDIMAX EW-7318USg - jako ACCES POINT do udostepniania internetu

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Fri 08 Jun 2007 - 17:00:06 MET DST

seri wrote:
> ok tylko jakim programem to rozwiazac?

Już wyżej pisałem, że wystarczy kliknąć ze 4 razy w windows XP i masz -
udostępnianie połączenia sieciowego. Samoczynnie uruchamia się w Windows
gateway z serwerem DHCP i podstawowym firewallem na dokładkę.
ćwiczę to w domu od dawna, aczkolwiek wzmiankowanego Edimaxa wywaliłem i
zamiast niego wstawiłem jakiegoś starszego, ale działającego Gigabyte.
Edimax nie przechodził przez 2 ściany na odległości 8 metrów.