Re: monitory - pytanie o osobste odczucia ;)

Autor: M.Jordan <cactusek_at_gmail.com>
Data: Fri 08 Jun 2007 - 16:01:04 MET DST

> Na przykład:http://allegro.pl/item200247180.html
> (to nie moja aukcja i z tym sprzedającym nie mam nic wspólnego)

hehe to akurat 2km ode mnie, może zajrze tam. A monitorek jesli chodzi
o parametry i żywotność warty polecenia? Czyle lepiej kupić nowy na
matrycy TN ? Nawet panorame powinno sie kupić do 800zl.
Przeznaczenie to przede wszystkim domowe kino, internet i praca
biurowa. Nie gram i nie obrabiam profesjonalnie grafiki. Jednak ważne
sa dla mine kolory i kąty widzenia.