Re: Tani laptop

Autor: AcePL <ace_at_op.home.plsmieciom_nie>
Data: Fri 08 Jun 2007 - 09:56:28 MET DST

"JIL" <abdesign@wp.pl> napisał(a):
> ech.
>
> szkoda tego acera, bo faktycznie tani sprzet
> i dosc mocno bralem go pod uwage
>
> z tanszych komputerow wpadly mi w oko jeszcze
> modele HP i Fuijtsu Siemens to chyba firmy cieszace
> sie lepsza opinia?
>
> pozdrawiam Artur

A może kupić takiego laptopa, któremu można zamienić napęd na dodatkową
baterię? Albo kupić specjalne baterie podróżne... W UK robią takie fajne
akumulatory od 15 do 25 kAh; urządzenie jest spore, to prawda, ale jak się
dobrze trafi to znajdziemy podłużną i płaską że w pracy nawet przeszkadzać
nie będzie. Tyle że cięższe całe ustrojstwo będzie...

Pozdrawiam