Re: Jaki cichy laptop z białą matrycą?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Fri 08 Jun 2007 - 07:32:05 MET DST

uki napisał(a):
> Jaka marke/model mozecie polecic? (procek mysle ze raczej CentrinoDuo)

HP nx7400/7300. Pracuję na nx 7400 EY508ES i wentylator włącza się
naprawdę sporadycznie, szczerze mówiąc to ostatnio przy kompresji wideo
nagle zaczęło mi coś na biurku szumieć i przez pierwszych kilka chwil
nie mogłem skojarzyć, że to laptop się zaczął chłodzić. Przy normalnej
mało obciążającej pracy jest całkowicie niesłyszalny.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: