Re: Czy warto kupić taki router wifi?

Autor: Pedro <pedro44.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 07 Jun 2007 - 23:17:27 MET DST

> No więc tak:
> - wybrałem notrka a nie "n" więc mam gratis ;-)
> - router bez n kosztuje ok 270 zł z n ok 470
> - co do neo wiem, że jej bez różnicy, al ejuż transfer z kompa do kompa
może
> robić różnicę....
> Chyba jednak zaryzykuję i kupię tego WAGa300.

To jak kupisz to podziel sie wrażeniami - też niedawno kupiłem thinkpada
(tyle ze R60 - ale to jeden ch*), i zamiarowywuję się na WAGa300 - choć na
tego tańszego nie ukrywam. Bo nie wiem czy wiesz ;-) ale karta wifi w
thinkpadzie i sagem z neostrady nie bujają się ze sobą nic a nic. Zero szans
na współdziałanie.