IBM ThinkPad 760c + kontroler USB = problem!

Autor: MarcO <markus20_at_epf.pl>
Data: Thu 07 Jun 2007 - 21:08:43 MET DST

Witam,

Posiadam notebook'a ThinkPad'a 760c (Pentium 166MHz). Niestety, ów komputer
nie posiada kontrolera USB, dlatego chcąc podpiąć aparat cyfrowy (standard
karty xD) zakupiłem kontroler USB w postaci karty PCMCIA. Niestety, Windows
98 wprawdzie wykrywa obecność karty, lecz chwilę później informuje, iż
należy uaktywnić kontroler w SETUP'ie... Nie muszę chyba dodawać, że ów
SETUP (BIOS) nie zna czegoś takiego co się zwie USB. Mam nadzieję, że ktoś z
grupowiczów spotkał się już z takim problemem i pomoże mi w jego
rozwiązaniu.

Pozdrawiam serdecznie,
MarcO.