Ocena zestawu

Autor: Tomek <tomasz_nowakowskiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 07 Jun 2007 - 19:22:19 MET DST

Mam do oceny zestaw komputerowy.

Przede wszystkim będzie wykorzystywany do obróbki grafiki 2d, ale od czasu do
czasu chętnie bym też pograł w jakieś nowe gry.
Zależy mi też, żeby zestaw ten za szybko się nie zestarzał. Chcę go użytkować
conajmniej 3 lata (aż go w całości zamortyzuję).

Więc tak:

BenQ FP241WZ (1920x1200) - 3185.00zł
Asus P5B Deluxe - 547.00zł
Intel Core 2 Duo E6300 1,86 GHz - 576.00zł
2x Kingston 2 GB - 2x227.00zł
Asus EN8600GT/2DHT/256M - 479.00zł
Seagate ST3500630AS Barracuda 7200.10 - 471.00zł
Logitech MX1000 - 211.00zł

Cena, nawet po odjęciu VATu, jest dosyć wysoka, więc nachętniej bym wprowadził
jakieś cięcia.
Najwięcej mółbym zaoszczedzić na LCD, ale zależy mi na wysokiej rozdzielczości
i poprawnym wyświetlaniu kolorów.

Aha, jeszcze jedno.
Kiedy można spodziewać się jakichś spadków cen podzespołów komputerowych? Bo od
paru tygodni coś wszystko do góry idzie.