Re: Tusze orginalne czy zamienniki?

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Thu 07 Jun 2007 - 19:19:49 MET DST

Użytkownik "Gregor" <gregorlb1@wp.pl> napisał w wiadomości
news:1c8f.0000018f.46673b48@newsgate.onet.pl...

> Wiesz, slyszalem, ze ponoc jest roznica jakosci (ale z tego, co pisze
> Leszek K
> wynika, ze to bzdura) , a poza tym zamienniki noga cos uszkodzic w
> drukarce. Ale
> to jej nie przekonuje. Myslalem, ze jeszcze sa jakies inne plusy
> orgianalnych
> tuszy.

Oczywiście, że jest różnica przede wszystkim w trwałości. Zajrzyj sobie na
stronę instytutu Wilhelma, to gość, który bada te rzeczy. Firmowe tusze
potrafią być 100 razy trwalsze od zamiennika, pomijając ten drobny aspekt
sprawy, że pod nazwą zamienniki może kryć sie wiele rozmaitych produktów
bardzo różnej jakości.