różne kable do drukarki

Autor: Klepa <klepa89_at_nospam.gmail.com>
Data: Thu 07 Jun 2007 - 18:47:48 MET DST

Witam,
Ostatnio kupiłem urządzenie wielofunkcyjne HP Photosmart C3100 i kabel
do niego. Kabelek wpiąłem do portu USB 2.0 (tylko takie mam). Niestety
po podłączeniu Windows raportuje: "błąd urządzenia usb". Pożyczyłem od
kolegi drugi kabel i bez problemu wszystko ruszyło. Jego kabel jest
grubszy i krótszy od mojego, więc myślę, że to jakiś kabel dla usb 2.0.
Jak mogę zmusić mój do współpracy z kompem? Dodam, że w biosie jedyną
opcją dla USB jest wyłączenie go.

--
Pozdrawiam,
Klepa