Re: serial ATA w fujitsusiemens

Autor: doktorek <qubus_at_mediclub.pl>
Data: Thu 07 Jun 2007 - 18:11:16 MET DST

do laptopa MAM windowsa . Ale Viste Basic a ja chce XP pro.
tak wiec mam legalna viste i mam tez legalnego XP. Chce XP.

dyskietke z odpowiednim sterownikiem odpalilem - nadal nie widzi dysku, w
biosie wogole nie ma takich opcji, o ktorych piszecie. Jakis popierdzielony
ten bios bo wlasciwie nic w nim nie ma. Zastanawiam sie czy nie
zaktualizowac biosu ale to wtedy chyba na 100% strace gwarancje. :(