program do testowania pamięci na karcie graficznej?

Autor: Marcin 'Cooler' Kuliński <marcin-ka_at_poczta.gazeta.blah>
Data: Thu 07 Jun 2007 - 13:10:10 MET DST

Dzien dobry,

Czy istnieje odpowiednik MemTest86+, sprawdzajacy poprawnosc pracy
ukladow pamieci, montowanych na karcie graficznej? Dzis, ni z tego, ni z
owego, podczas ogladania filmu DVD, pojawily mi sie smieci na ekranie:
- overlay nie dziala w ogole, to znaczy widac regularna kaszanke,
zamiast obrazu,
- na niektorych ikonach pulpitu widac desen z pionowych paskow, rowniez
na miniaturach w Eksploratorze,
- wskaznik myszki jest znieksztalcony,
- przy zmianie glebokosci koloru z 32 na 16 bitow pionowymi liniami
pociety jest caly ekran, wlacznie z oknami uruchomionych aplikacji, przy
  pelnej glebii kolorow w zasadzie da sie pracowac (patrz uwagi o
ikonach i wskazniku myszki),
- sytuacja jest plynna, to znaczy w miare uruchamiania roznych programow
znieksztalcenia pojawiaja sie lub znikaja (w tej chwili np. mam wskaznik
  bez jakichkolwiek smieci).