Tani laptop

Autor: JIL <abdesign_at_nospam.wp.pl>
Data: Thu 07 Jun 2007 - 13:01:26 MET DST

Witam

w najbliższych dniach mam zamiar kupic laptopa
komputer musi byc nowy i tani, zalezy mi na tym
zeby bateria wytrzymala ok 3h pracy w wordzie
zalezy mi rownież na matrycy 15, nagrywarce - starczy cd
oraz bezprzewodowym dostepie do internetu + gniezdzie lan
internet i word to beda w zasadzie jego jedyne
zastosowania, przyznam szczerze, ze jestem w
kwestii laptopow niemal zupelnym laikiem
wiec bede wdzieczny za porade jakimi modelami sie zainteresowac

pozdrawiam artur