Hybrydowy tuner TV na USB

Autor: Gozdek <gozdek_at_retroreaders.pl>
Data: Thu 07 Jun 2007 - 11:03:23 MET DST

Witam,

Od kilku dni szukam w necie informacji dotyczacych tunerow
hybrydowych, czyli takich, ktore potrafia odbierac DVB-S oraz zwykla
telewizje analogowa...
Poza jakimis szczatkowymi opisami kilku tunerow nie udalo mi sie
znalesc zadnego testu takiego sprzetu :(

Dodam, iz interesuje mnie tuner na USB - bede go uzywal na laptopie
oraz komputerze stacjonarnym.

Ostatecznie jesli wg Was nie warto sie pchac w tego pytu rozwizania to
jaki polecacie zwykly tuner analogowy? Mam w samochodzie Komputerswiat
sprzed miesiaca, jest tam test tunerow - mozna sie nim sugerowac, czy
raczej olac ich recenzje?

Bede wdzieczny za jakiekolwiek informacje na ten temat.

--
Gozdek