Re: serial ATA w fujitsusiemens

Autor: AcePL <ace_at_op.home.plsmieciom_nie>
Data: Thu 07 Jun 2007 - 10:46:04 MET DST

"doktorek" <qubus@mediclub.pl> napisał(a):
> wyprulem ten dysk z laptopa. Wpakowalem do swojego , stacjonarnego.
> Zalozylem nowe partycje Zainstalowalem windowsa XP , odpalil idealnie,
> uruchomilem mu sterowniki chipsetu wylaczylem konputer i wsadzilem dysk
> do
> laptopa.
> DUPA BLADA!!!! nie widzi dysku. po procesorze, pamieci i ramce miga
> kursor
> w lewym gornym rogu i nic wiecej sie nie dzieje.

I to jest sedno problemu: windows XP zainstalowany na innym komputerze...

Tak mi się wydaje, bo sam też kiedyś próbowałem przełożyć dysk z
zainstalowanym XP do innego komputera. Za cholerę windows nie chciał pójść.

Chyba że to co napisałeś to twoje DRUGIE podejście i próba instalacji XP na
F-S też nie była możliwa - napisałeś, mimo wszystko, trochę
"niekompletnie".
A w takim przypadku problemem może być nie SATA a jakieś inne ustawienie w
BIOS. Ja przykładowo z półtora roku temu miałem taki sam problem (installer
XP nie widział dysku SATA II) i się okazało, że winna jest opcja BIOS:
http://www.man.lodz.pl/LISTY/WINNT/2005/11/0142.html
(APIC ma być Disabled)