Re: Zasilacz UPS

Autor: Kris <mail_at_unavailable.com>
Data: Wed 06 Jun 2007 - 20:44:32 MET DST

W artykule news:16niuwkuhfrqf$.1x0gh02xo71do.dlg@40tude.net,
niejaki(a): MadMan z adresu <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał(a):

> Na Allegro swego czasu były takie kable-przelotki, teraz niestety nie
> widzę. Można kupić w elektronicznym takie "gniazdko" typu takiego jak
> w UPSie i sieciowego, do tego kabel 2-żyłowy, i samemu sobie sklecić.

2-żyłowy mówisz? A dlaczego nie 3-żyłowy?
Właśnie dziś zakupiłem taką wtyczkę wejściową do UPSa i tam można podłączyć
trzy przewody.
Bolce we wtyczce rozmieszczone są na kształt trójkąta - dwa na dole i jeden
na górze.
Czy ten bolec na górze to jest uziemienie czy co? A te dwa dolne to jak
podłączyć?
Prośba o pomoc za nim coś zepsuję ;-)

Pozdrawiam
Kris