Re: WD Caviar głupieje.

Autor: neelix <aneelix_at_wp.pl>
Data: Wed 06 Jun 2007 - 17:02:24 MET DST

news:f4687a$2es$3@polsl.pl...

> Jaki Modecom? Feel? MC? GT? GTF?

FSP350-60PN(PF).

KT4V,

> Jeżeli chodzi o adresowanie 48-bitowe to tak, XP SP2 ma
> już pełną jego obsługę. Zresztą parę innych systemów
> również.

A czy obecne XP-ki mają już ten SP2 czy trzeba go szukać osobno? Jeszcze
jedno przy okazji. Jak WXP będzie widział foldery i pliki na innych
partycjach (logicznych) Fat 32 tego dysku? System i foldery mam na dysku
120GB i pewnie XP zainstalowałbym na partycji C. Czy nie stracę obecnej
zawartości partycji D i E? Czy przypadkiem nie trzeba całego dysku zrobić w
NTFS?

> Jeżeli pokazuje poprawny rozmiar, to obsługuje.

Grupowicze potwierdzają obsługę.

> Bez przesady, w sprzedaży są nawet 40 GB ciągle.

Zamiana 200 na 40 nie satysfakcjonuje. Lepiej już przejść na XP.

--
Pozdrawiam
neelix