serial ATA w fujitsusiemens

Autor: doktorek <qubus_at_mediclub.pl>
Data: Wed 06 Jun 2007 - 16:49:29 MET DST

cholera mnie juz bierze. nie jestem w stanie w notebooku FujitsuSiemens
Amilo Pi 1505 z dyskiem twardym WS1200BEVS zainstalowac windowsa XP prof.
sp2.

Ciagle mi zglasza, ze nie widzi dysku, na ktorym mialby zainstalowac system.
Znalazlem jakies drivery na stronie Western Digital , ale nie chodzi -
wgrywane z dyskietki, przy uzyciu F6 na poczatku instalacji.

moze ktos ma pomysl jak to zrobic albo ma odpowiedni driver bo mnie juz rece
opadaja.