Re: Dziwne zachowanie dysku

Autor: HawkEye <HawkEye_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Wed 06 Jun 2007 - 15:29:30 MET DST

news:f467r3$2es$1@polsl.pl...

> Jeżeli "Feel", a nie "Feel II", to wcale nie taki "lepszy"...

A jak je rozroznic? ;) Przyznaje szczerze, ze o zasilaczach mam nikla wiedze
i wg. zapewnien sprzedawcy, ma ten zas. chodzic non stop i nie stwarzac mi
problemow. googlalem kiedys po przeczytaniu, ze wlasnie feel nie jest jakims
tam cudem, ale po przyjzeniu sie dokladnie temu zasilaczowi, mam wlasnie
mieszane odczucia-bo niby zasilacz firmowany przez MC (opinia na necie jest
taka, ze FEEL jest felerny, ale tylko ten z samym oznaczeniem FEEL, a te
sygnowane i majace nalepke MC FEEL sa juz ponoc ok) ale to nie jest wlasnie
z opinii takie jasne o ktorego FEEL'a chodzi ;) W kazdym badz razie ja na
razie nie narzekam na niego.Wagowo w stosunku do tych tanich tez jest sporo
ciezszy ;D

Pozdrawiam,
M.K.