płyta, grafika - pomocy!!!

Autor: xngel <fotoworld_at_onet.pl>
Data: Wed 06 Jun 2007 - 13:38:22 MET DST

witam serdecznie!!!
po kilku latach (chyba ze 4) wiernej sluzby przyszedl czas na wymiane
sprzetu. nowy potrzebny bedzie glownie do: internetu, obrobki foto i video.
wybralem platforme intela - procek e4300 lub e4400 do tego 2gb ram, problem
mam z wyborem plyty: mam 2 dyski ide oraz nagrywarke ktore chcialbym
wykorzystac wiec potrzebuje plyty z 2 kontrolerami ide, ze starego systemu
mam grafike radeon9100 na agp ale pewnie dowolna karta zintegrowana bedzie
wydajniejsza od staruszka radka (nowej grafy narazie nie chcialbym kupowac)
tylko czy wydajnosc nedzie wystarczajaca do obrobki foto/video ? a jesli nie
to jaka karte wybrac (bez zbednych wodotryskow- gry mnie nie interesuja)
wiec reasumujac:
jaka plyta ? z dwoma kontr. IDE, ew. ze zintegrowana grafika chyba ze taka
nie wystarczy to bez + grafika na pci-e