Re: Zasilacz UPS

Autor: ::-::dysmorfofob::-:: <lookas_2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 06 Jun 2007 - 11:15:18 MET DST

> Natomiast, jak pisałem, mieszkam w starym budownictwie, gdzie
> w ścianach nie ma nawet zera.

Coz, takie pseudo-0 mozna chyba dorobic modyfikujac gniazdko elektryczne,
ale wiele sie juz naczytalem swietych wojen na temat czy jest to bezpieczne
:]
Natomiast czy brak zera pogarsza prace upsa lub pozbawia go jakis funkcji -
typu np. ochrona przed przepieciami - nie wiem ,ale mam ten sam problem
(stare budownictwo + rozpadajaca sie instalacja elektryczna bez 0 + pytanie
czy ups bedzie tam pracowal w pelni funkcjonalnie?).

::f::