Re: Zasilacz UPS

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Wed 06 Jun 2007 - 10:49:06 MET DST

Użytkownik "Jacek " <jacek.dul@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:f45ra9$2b6$1@inews.gazeta.pl...

> To może coś takiego: http://pc.emarket.pl/pricelist/item.aspx?PID=C6206190
> ?
> Tylko tam pisze, że moc 300W, ja mam zasilacz 400, nie ma to żadnego
> znaczenia?

Ma. Nikt oprócz Ciebie nie policzy jakiej mocy potrzebujesz. Ustal też co
chcesz chronić, bo jeśli po zaniku napięcia będziesz tylko automatycznie
zamykał system, możesz monitor podłączyć poza UPS-em. Zaoszczędzisz 100W.
Poza tym na razie nie wiesz czy sinus jest Ci potrzebny i czy warto
dopłacać. Ważne też, czy masz zasilanie dobrej jakości, bo jeśli są częste
spadki napięcia - będzie Ci potrzebny zasilacz z AVR.