Re: Co lepiej zmienic - karte graficzna, czy procesor?

Autor: Mr.Jack <mrjack_at_WYTNIJTOmotocykl.org>
Data: Wed 06 Jun 2007 - 10:36:17 MET DST

fiodor wrote:

> procesor zmien bo on tu jest zdechlakiem,
> np w quake4 z 73 klatek uzyskasz 120

Akurat w Q4 nie gram :) A mnie bardziej interesuje nie zejscie ponizej np.
25 klatek w Medievalu czy Supreme Commanderze bez wzgledu na to co sie
dzieje na ekranie. Nie musi byc od razu 60 fps, po prostu nie moze nigdy
schodzic do granicy, gdy wyraznie widze, ze sie przycina.

--
Jacek "Mr.Jack" Sawicki
http://www.motocykl.org | http://www.motocykl.org/thundercat