Re: Zasilacz UPS

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Wed 06 Jun 2007 - 09:58:13 MET DST

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości
news:1t00a6ui1ek14$.1ddeop02mkrnf.dlg@40tude.net...

> http://www.easytouch.pl/PL/products/computers_products/p20549/ups__et-124_600_usb_rj_avr_1_iec/
> "symulowana sinusoida" -> raczej nie warto.

Easy Touch nie jest produktem polskim podobnie jak Active Power, Orvaldi,
PowerCom i cała reszta chińszczyzny. Tzw, symulowana sinusoidę, z której
nazwy słusznie się nabijasz, ma także cała seria zasilaczy APC. Zresztą ta
cecha nie dyskwalifikuje UPS-a, wiele zasilaczy komputerowych będzie
zadowolonych z takiego pokarmu, chociaż paradoksalnie sam UPS często uzna je
za wadliwe.
Jeśli chcesz czegoś konkretnego wejdź na strony internetowe polskich
producentów. Sinusowe UPS-y robi Ever, firma z Poznania.