Re: ceny w Polsce

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 06 Jun 2007 - 08:38:02 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Zbyszek
>Podziękuj politykom. Wysoki VAT zniechęca do zakupów. Niskie płace zachęcają
>do pracy gdzieś indziej. Najczęściej tam gdzie dużo płacą i ceny są niższe.
>I to charakteryzuje standard życia. U nas żyje się dobrze tylko politykom.

Najlepiej zatem obniżmy podatki, najlepiej do zera. Poza tym, nie
zapomnijmy o dodrukowaniu pieniędzy, żeby ludzie mieli za co kupować te
wszystkie towary. Wtedy Polska będzie rosła w siłę, a ludzie będą żyli
dostatniej.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb NON-FLAMMABLE, IS NOT A CHALLENGE(Bart Simp-
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' son on chalkboard in episode BABF13)