Asus M2NPV-VM i kontrola wiatraków

Autor: Arek <arcady2_at_NO.SPAM.poczta.onet.pl>
Data: Wed 06 Jun 2007 - 08:26:19 MET DST

Witam!

Mam podłączone wiatraki do złączy CPU_FAN i CHA_FAN1. I mogę z nimi
"prawie wszystko":
-odczytywać prędkość obrotową tych wiatraków w systemie
-płyta może sama dobierać optymalną prędkość (QFan)
-sam mogą ustalać prędkość za pomocą SpeedFan

Dzisiaj podłączyłem dodatkowe wiatraki do pozostałych złączy: CHA_FAN2 i
PWR_FAN. I tutaj niespodzianka - żadnych odczytów, żadnej regulacji :(

Pytanie będzie głównie do posiadaczy powyższej płyty:
Czy też tak macie? Czyżby jakaś niedoróbka?

--
Pozdrawiam, Arek