Re: Wybór nagrywarki DVD.

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Wed 06 Jun 2007 - 06:59:53 MET DST

neelix napisał(a):

> A będzie na tyle lepszy ? Ciekawy jestem. Poza tym sprzęty się starzeją.
> Wchodzą nowe technologie. Co z tego, że mój Teac CD-W54EK jeszcze działa jak
> nagrywa RW 4x ? Dzisiaj nawet taką płytę trudno kupić.

Plextor to nie tylko bardo dobra nagrywarka (można śmiało powiedzieć, że
sprzęt dla profesjonalistów, którym zależy na bardzo dobrej jakości
zapisu) ale również rozbudowana (jak na "domowe warunki") platforma
diagnostyczna. A co do technologii - nie sądzę, aby dużo się miało
zmienić - niedługo wchodzi niebieski laser pod strzechy. Jeśli już to
brałbym coś z DVD-RAM2 (powyżej 5x) gdyby się miało okazać, że za jakiś
czas z dostępnością płyt o takiej prędkości będzie problem (napędy
DVD-RAM(1) nie są kompatybilne z płytami -RAM2).