Re: E4300 + P35 i DDR2 800MHz

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Tue 05 Jun 2007 - 22:27:30 MET DST

Ania napisał(a):
> niby 10x, wiec przy stalym mnozniku lepsze w sumieniz 8x,
Ale dlaczego mnożnik stały? Cały luksus polega na tym, by sam się w tle
zmieniał (w im większym zakresie - tym lepiej) i dzięki temu nie grzał
procesora gdy to nie potrzebne, nie obciążał zasilacza gdy to nie
potrzebne, nie hałasował wiatrak kiedy to nie potrzebne itd...

> A i jeszcze - to co zaprezentowalam wyzej, z grafika itp...
> zasilacz ktory mam 350 ruszy to, czy odrazu cos mocneijszego?
> BO niby te 8600GT nie maja dodatkowego zasilania, ale np GE juz chyba ma...
przede wszystkim _jaki_ zasilacz 350 ? Bo 350 "W" sobie nie równe, jeśli
to jest np megabajt/codegen/feel to trzeba brać poprawkę na
"współczynnik marketingowy" (tzn że najpierw technicy zaprojektowali
prosty i tani zasilacz 200W, sprzedawał się dobrze, więc dział
marketingu dodał wielki wentylator albo kolorową naklejkę, wyrzucił pare
filtrów i zabezpieczeń żeby zrobić cięcia budżetowe i sprzedaje się jako
350W)