Starszy komp - jaka karta graficzna PCI 1680x1050 ?

Autor: Artur Dębski <arturdebski_at_autograf.pl>
Data: Tue 05 Jun 2007 - 15:00:06 MET DST

Witam,
Mam następujący problem :
Znajomy kupił sobie monitor Belinea 2225 S1W
o proporcjach ekranu 16:9

Ponieważ podłączył go do leciwej maszyny z Windows 98
(niestety taki musi pozostać ze względu na pracujący tylko
pod Win98 plotter A1)
a pracuje w programach CAD - ma rozciągnięty obraz i zniekształcone
projekty gdyż maksymalna rozdzielczość wbudowanej w płytę karty to
1280x1024

Polećcie mi więc proszę niezłą kartę PCI (bo tylko taką moge włożyć)
 która obsłuży defaultowe dla Belinei 2225 S1W 1680x1050

Mam nadzieję że dobrze rozumuję: gdy ustawię
1680x1050 obraz nabierze "normalnych proporcji"
czyli np rysowany okrąg nie będzie spłaszczony

Z góry dziękuję i pozdrawiam

--
Artur Dębski
http://pl.solaris-x86.org