Poważny problem [długie]

Autor: Sprzęt <x_at_x.pl>
Data: Tue 05 Jun 2007 - 12:28:59 MET DST

Problem jest taki do tej pory używany był komputer Cel1,7 winme i drukarka
wielofunkcyjna HP4110 i było ok został zakupiony nowy komputer P4 3,0 płyta
GGB GZME-RH i WINXP i do niego podłączono drukarkę 4110 problem był od razu:
drukarka drukowała ale jak zostawiło się na trochę dłużej chodzący komputer
to np. po 30min nie chciała drukować wciskało się drukuj a ona nie
reagowała. Trzeba było zrestartowac komputer aby wydrukowała zaległe zadania
i znowu to samo jak już załapała to na początku było OK jak zostawiło się
kompa na dłużej to znowu nie było kontaktu z drukarką. Drukarka podłączona
przez USB. Oszczędzanie energii w manager urządzeń USB wyłączone. Wstawiłem
inną drukarkę i było to samo. Więc drukarkę wykluczyłem. Wymieniłem płytę
główną na inną ale taką samą GGB GZME-RH i wyobraźcie sobie tydzień było
superowo. Po tygodniu to samo :( Więc wymieniłem płytę na inną zupełnie MSI
i jeden dzień podrukowała dobrze a na drugi dzień to samo :( nie wiem co
robić niektórzy mówią, że wielofunkcyjne drukarki mają problemy przy XP.
Serwis HP powiedział, że drukarka do serwisu. Ale czy to możliwe, żeby po
zmianie kompa obie drukarki padły bo sprawdzałem na dwóch??

Żeby było śmieszniej ten komp co był poprzednio 1,7 poszedł w inne miejsce i
dostał drukarkę HP3820 (na starym 166Mhz i WIN98 drukowało bez zarzutu) na
tym 1,7 z WinMe jest problem drukuje tylko pół kartki potem krzaczki.
Zamieniłem na inną HP3816 i podrukowała tydzień i to samo pół kartki i
krzaczki. Pomóżcie bo nie wiem co zrobić dziwne jakby złośliwość maszyn. Nie
mam pomysłu co zrobić