Re: zasady reklamacji sprzętu komputerowego

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Tue 05 Jun 2007 - 08:13:27 MET DST
Message-ID: <f42uu7$mkr$1@polsl.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

uzytkownik pisze:
> producent) a z niezgodności towaru z umową (odpowiada sprzedawca). W takim
> wypadku brak rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni skutkuje uznaniem
> jej zasadności i wymianą sprzętu na nowy lub zwrotem pieniędzy.

Ale, o ile się nie mylę, na tę wymianę lub zwrot nie ma już
chyba ustawowo zagwarantowanych terminów. Przyznam jednak,
że nie zagłębiałem się w ustawę artykuł po artykule :)

-- 
|""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""|
| Radosław Sokół  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |
\................... Microsoft MVP ......................../
Received on Tue Jun 5 08:15:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 05 Jun 2007 - 08:51:04 MET DST