Re: mysz logitecha dla leworęcznego

Autor: Rafal Franczak <franek_at_usun_to.kolorowe.krakow.pl>
Data: Tue 05 Jun 2007 - 01:02:53 MET DST

Rysiek G. napisał(a):

> Prawą ręką nie potrafię nawet napisać jednego słowa, ani uchwycić dobrze
> noża
> czy broni. A mimo to używam myszki dla praworęcznych :).
>
> Pozdr.
> R.
Leworęczni jako sprytniejsi poradzą sobie ze sprzętem tych
praworęcznych. Jestem leworęczny, ale myszki używam "prawej"
bo jak gdzieś przychodziłem, to nie chciało mi się jej przekładać.
mysz zwykły Logitech BT58, joystick Sitek Cyborg 3D
nie ma problemu.

Nożem nie bawię się prawą ręką, ale pistolety to i owszem.
Jak broń na to pozwala to strzelam lewa ręka lewe oko.
Jak nie pozwala to strzelam prawa ręka - prawe oko.
Równie kiepsko z obu rąk. :-)

Jako inteligentniejszy musisz dostosować się :-P

Rafał