Re: Narzędzie do sprawdzania dysków IBM-a

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 04 Jun 2007 - 23:45:18 MET DST

Dnia Mon, 4 Jun 2007 23:22:20 +0200, Jajcarz napisał(a):

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> No fakt troche już NTG :) ale jeszze jedno pytanko, system to win xp pro ale
> nie spotkałem sie żeby była jakaś opcja naprawy automatycznej. Ewentualnie
> ponowna instalacja, no chyba że oto C chodzi

Rzuć okiem na to:

Jak odzyskać system po uszkodzeniu Rejestru, które uniemożliwia
uruchomienie systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545

Jak już odpalisz tryb awaryjny, to

JAK: Uruchamianie narzędzia Przywracanie systemu z wiersza polecenia w
systemie Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;304449&Product=winxp

JAK: Przywracanie systemu Windows XP do poprzedniego stanu
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;PL;306084

Jak nic nie pomoże, to przywróć oryginalny rejestr i wykonaj to co
poniżej. W zasadzie nic się nie traci poza niektórymi ustawieniami
systemu i zainstalowanymi poprawkami.

Jak przeprowadzić uaktualnienie na miejscu (ponowną instalację) systemu
Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;315341

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]