Zmiana regionu dvd - laptop toshiba

Autor: Andrzej m. <adOUTmik_at_op.pl>
Data: Mon 04 Jun 2007 - 23:18:32 MET DST

Hej
    Nie moge zmienic regionu z 1 (USA) na jewropejski 2. Z tego co widze to
nigdy nie bylo zmieniane (pisze ze pozostało 4 zmiany). Przy probie zmiany
wskakuja error: "Unable to update region setting. Please make sure the
driver contains a region 2 media and you have admnistrato privilege". Prawa
administratora mam, ale nie z uzytkownika administrator (dla niego haslo
nieznane). Laptop to toshiba satellite, dvd to MATSHITA UJDA770. Laptop nie
moj, proszono mnie o pomoc. Grzebanie w rejestrach nie pomoglo. Google nic
ciekawego nie pisza. Mial moze ktos podobne doswiadczenia?

Pozdrawiam
Andrzej