Re: Zasilacz UPS

Autor: Jacek <jacek.dul_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Mon 04 Jun 2007 - 23:00:57 MET DST

Mirosław Szejduk <shango@o2.pl> napisał(a):

> Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości

> &pay=0&country=1
>
> Tylko APC , bezawaryjny sprzet i po podlaczeniu kabelkiem do PC obslugiwany
> przez kazdy system operacyjny. Seria Smart ma sinusoide na wyjsciu wiec
> mozesz podlaczyc kazdy sprzet w domu ale bez przesady lodowki czy odkurzacza
> nie podlaczaj :). Ja mam dwa smarty 700 i 1400 w domu komputer i wieze
> stereo mam podlaczone do nich.
>
> Mirek

Dzięki. A może mi ktoś jeszcze wyjaśnić (niestety, w sprawach elektroniki itd.
jestem lajkonikiem :D) na jakie oznaczenia na UPS-ie zwrócić uwagę? Jakie
wartości powinien mieć (spełniać?). Mówię oczywiście o sprzęcie do domu,
podpięcie dwóch kompów z osprzętem, nie o jakimś kombajnie pod kilka serwerów itd.
Pozdrawiam.