Re: MP4 :(

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Mon 04 Jun 2007 - 22:56:54 MET DST

Osobnik posiadający mail madman15@nie-spamo-wac.wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Pewnie podróba, ale to chyba bez znaczenia - Vakoss to też żadna
> firmówka nie jest.

no niezle - to nawet takie gówienka sa podrabiane...

> Niech reklamuje.

tak trzeba bedzie zrobic. Szukałem w sumie punktu zaczepienia zeby wogóle
ten sprzet oddac - niech sobie dziewczyna kupi zwykly odtwarzaczmp3
Creativa a nie z takim czyms bedzie sie meczyc.

> BTW czy ten odtwarzacz odtwarza pliki w formacie MP4? Testowałeś to
> może?

nie testowałem, bo chyba nawet nie mam zadnego pliku w tym formacie. Moze z
ciekawosci sciagne filmik ze strony dejotpe i zobacze.

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,
że w ten sposób staje się potworem."  Fryderyk Nietzsche