Re: zasady reklamacji sprzętu komputerowego

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_gmail.com.wytnij>
Data: Mon 04 Jun 2007 - 21:01:48 MET DST

Osoba Leszek napisała na pl.comp.pecet:

> Użytkownik "Marcin Kocur" <marcinkocur@gmail.com.wytnij> napisał w
> wiadomości news:f416uh$1fg$2@nemesis.news.tpi.pl...
>
> agito.pl - nic nie znalazłem w regulaminie

Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy,
obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu
widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki
realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez
gwaranta. oraz na życzenie mogą zostać wysłane przed zakupem pocztą
elektroniczną. Towar posiadający gwarancję serwisu Agito należy wysłać
na koszt Agito.pl firmą kurierską UPS na adres Agito Sp. z o.o. ul.
Jagiellońska 82, 03-301 Warszawa. Naprawiony towar zostanie wysłany
również na koszt Agito.pl do klienta.

No nie pisze. Skontaktowałbym się z nimi i poprosił o dodanie tych
informacji na stronie. A patrzyłeś już na swoją kartę gwarancyjną?

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur