Re: Podkręcanie błąd.

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 04 Jun 2007 - 20:01:12 MET DST

Tak... Podkręcanie to błąd. :P
Ja rozumiem jeśli chodzi o nowy sprzęt, za grube pieniądze, który został
kupiony do grania czy czegoś jeszcze bardziej wymagającego, a user chce
wyciągnąć z niego jeszcze więcej - tyle, ile nie ma normalnie nic
dostępnego na dany dzień dla zwykłego człowieka. Nie powiem - miło
popatrzeć na tych wyczynowców wymyślających najrozmaitsze sztuczki -
ogromne radiatory ze sklepów dla elektroników na prockach (i patenty ich
zamocowania), chłodzenie wodą, freonem, ciekłym azotem czy płyta główna
zanurzona w akwarium z nieprzewodzącym olejem. :P
Mimo wszystko ja mam jakieś uprzedzenie do kręcenia czegokolwiek. :)
Nieco lepszy procek od tego jaki posiadasz nie kosztuje dzisiaj zbyt
wiele. Poza tym nie wiem czy po podkręceniu różnica będzie jakoś
specjalnie odczuwalna. Do "normalnych" prac w systemie jak net czy
pisanie taki sprzęt się bardzo dobrze nadaje (ważniejsza jest tutaj
ilość pamięci) a do grania i tak jest za stary i podkręcenie nic nie da.
:) Ja najprawdopodobniej działabym do dzisiaj na takim sprzęcie, gdyby
nie zaszła potrzeba zmiany po zakupie karty DVB z której obsługą jak się
okazało radził sobie niezbyt dobrze...