Re: AMD czy Intel?

Autor: Kaiko <_at_[SPAM>
Data: Mon 04 Jun 2007 - 18:50:09 MET DST

Dnia Mon, 04 Jun 2007 18:43:15 +0200, Zbyszek napisał(a):

> Motorola. Rodzina 68xxx była bardzo udana. Szkoda, że się nie upowszechniła.

ano, fajnie sie to programowalo ;) Tylko dzisiaj to już chyba by trzeba
było czegoś bardziej zaawansowanego. Juz w czystym asmie dawno nie
dziubałem, tak że już sie nie orientuje za bardzo, ale z tego co tak czasem
gdzies podczytam się to troche pozmieniało. Masa nowych instrukcji zmienno
przecinkowych jakichs multimedialnych 64 bitowe rejestry i kupa innych
rzeczy. Ciekawe jak sie ma do tych Motorolek 68xxx
IBMowsko-Motorolowo-Applowskie G4/G5. W tych x86 zawsze mnie rozbrajaly
bajty liczb poukladane od tylu :D

z pozdrowieniami
byly amigowiec :D

--