MP4 :(

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Mon 04 Jun 2007 - 18:11:53 MET DST

Hej
Moja kolezanka wlasnie pochwaliła mi sie ze kupiła sobie odtwarzacz MP4
firmy VAKOSS 1GB pamieci (wyglada tak, ale nie wiem czy to ten model -
szczególy nizej). Wiem, wiem, powiedziałem jej to samo :(((
Niemniej kupiła i w zwiazku z tym kilka pytan:
- odtwarzacz kupiła w jakims markecie, chyba AUCHAN - czy mozna sie
spodziewac, ze kupiła jakas podróbke, bo na opakowaniu to nawet nazwy
modelu nie ma (na odtwarzaczu zreszta tez nie) a według strony VAKOSSa
przynajmniej na opakowaniu powinna byc nazwa modelu.
- niestety MP4 bardzo czesto podczas kopiowania plików z PC do odtwarzacza
i odwrotnie rozlacza sie. Przerywa kopiowanie, wejscie na przypisana
literkę dysku jest niemozliwe, i dopiero po rozlaczeniu fizycznie kabla i
ponownym podlaczeniu wszystko wraca do normy... na chwile...

Czy takie zachowanie w przypadki szajso-czwórek jest normalne czy to jakis
felerny egzemplarz?

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać
w pełni pozostałych pięciu." - William Somerset Maughan