Problem - Acer Aspire 5024

Autor: Piotr Kąkol <xnxby.c_at_rcs.cy>
Data: Mon 04 Jun 2007 - 18:02:43 MET DST

Witam

Mam mały problem ze swoim laptopem a objawia się on tym, że pracując z
jakimkolwiek programem odpalonym z płyty bootowalnej (np BootIt) czy też
instalując jakiś system również z płyty, laptop się po prostu wyłącza.
Niestety nawet nie mogłem przetestować do końca pamięci Memtestem z tej
właśnie przyczyny. Zaznaczam że nie mam żadnych problemów pracując pod
Windowsem, system cały czas pracuje prawidłowo i nie ma żadnych restartów
czy niespodziewanego wyłączania sie komputera.
Jeśli ktoś miał podobny problem, byłbym wdzięczny za sugestie.

--
Piotr Kąkol
e-mail: xnxby.c@rcs.cy ( ROT 13)