Komputer sie zawiesz

Autor: Bartek <chuugoku_at_op.pl>
Data: Mon 04 Jun 2007 - 17:38:16 MET DST

Witam
Kolezanka poprosila mnie zeby jej naprawic komputer ktory sie co jakis czas
wiesza. Formatowanie nie pomoglo. System to oczywiscie WIN XP PRO SP2
(zintegrowany)
Zestaw:
Plyta na VIA VT8237
Intel pentium 4 3.06Ghz
DDR2 512 ram
Nvidia GeForce 6200
Wentylator Intel: 1080 RPM
Wiecej nie jestem wstaine powiedziec bo obudowa jest zamknieta a nie wiem
jakim programem odczytac dokladne dane.

Problem
Komputer podczas ogladania filmow lub grania w jakies gry zawiesza sie na
dobre,
tzn. ekran zastyga tak jak byl, a PC nie reaguje na nic. Myszka sie nie rusza,
przycisk power dziala - tylko po przytrzymaniu przez 8 sekund wylacza sie
calkowicie (po szybkim wejsciu do BIOSU temp. 50C).
Komputer nie jest krecony za wyjatkiem podniesionego nap. na AGP o +0.05V

Temp. idle:41; obciazenie:50 i wiecej
Normalnie powiedzialbym ze sie przegrzewa ale przeciez intel powinien sie
zwolnic w momecie przekroczenia jakiejs temp.
Czy w ten sposob moze sie zawieszac karta graficzna ?
Jaki powinien byc RPM wiatraka boxowego ? Czy nie kreci sie za wolno?