Re: zasady reklamacji sprzętu komputerowego

Autor: Grzegorz Nowak <ahpuch_at_o2.pl>
Data: Mon 04 Jun 2007 - 16:32:03 MET DST
Message-ID: <f417oj$i87$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

> Oddałem do reklamacji niesprawną kartę graficzną. Czy jest coś takiego,
> że jeśli nie odeślą mi sprawnej karty w wyznaczonym okresie, mam prawo
> żądać zwrotu ceny zakupu? Jeśli tak, to ile ten okres wynosi?

Jesli nie jest zawarte w umowie gwarancyjnej to nie. Poza tym temat byl
walkowany tysiace razy na wszystkich grupach.

-- 
a
Received on Mon Jun 4 16:35:06 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 04 Jun 2007 - 16:51:06 MET DST